2010. szeptember 25., szombat

Hogyan tovább?

Kedves Taplóm!

Kissé elbizonytalanodtam a hogyan továbbról. Egyrészt még egy rövid bejegyzés megírása is sok időt vesz igénybe, mert:
 - lassú vagyok,
 - körülményes vagyok,
 - tökéletesre törekszem, de csak szöszmötölés lesz a vége,
 - most is dübörög a zene, és csak bólogatok meg rázom a fejem,
(- jelenleg a Blogger is szarakodik).

A második okcsoport pedig a tartalommal kapcsolatos. Írtam korábban, hogy kissé rákattantam a konteókra. Meg mindig is eléggé politizáltam. Viszont nem szeretném, ha csak a konteók és politika határozná meg ezt a szépreményűnek indult blogot. (Ezekre bőven vannak jobbak, informatívabbak, humorosabbak, tudatosabbak, vagy kiegyensúlyozottabbak. Egy-egy példa: "Konspirációs teóriák" és "törökgáborelemez".)

Sajnos a blogom már így is elhajlott. Azt hiszem néhány bejegyzés - hiába próbáltam humorosra és visszafogottra venni (objektívre is törekedtem időnként, de hát az mindig maximum csak szubjetív objektív lehet) - kemény támadásokat eredményezne, ha ismert lenne e elektronikus napló. Persze leszarom, mert én csak az igazságot keresem (bármi legyen is az, vagy jelentsen egyáltalán bármit a szó). Semmi hátsó szándékom. Én magam is alakulok írás közben. Felfoghatjuk az én "írás-terápiámnak" is. Ennyi, nem több...

Szóval, hogyan tovább? Még mindig ez a kérdés. Jelenlegi állapotom alapján lesz még politika és konteó is. De, hogy más oldalamat is tapasztald, kedves Taplóm: tervbe vettem egyfajta "homár-jellegű" fogyasztóvédelmi elmélkedéseket, és saját felkutatású, vagy leginkább véletlenül talált "napiszarokat" is, bár ez utóbbit kevésbé alja stílusban. (Igen, úgy vélem a "napiszar" és társai valahol maguk is "napiszarok", de hát no, ha az emberek beindulnak, az  üzlet is beindul. Én viszont úgy vagyok vele, ha valaki még nagyon magamutogató ostoba is, nem kell feltétlenül megalázni még jobban, már így is eléggé alázta önmagát. Persze pedagógusoknak, szociológusoknak, pszichológusoknak és egyéb társadalomtudósoknak ajánlott a látogatása.)

Hogy aztán mi valósul meg az elképzeléseimből? Nem tudom, kedves Taplóm, kérdezz könnyebbet egy szkeptikus anarcho-nihilistától.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.